Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

Merak ettiğiniz soruları ve cevaplarını bulabilirsiniz.

Alman şirketleri ve kurumları için önde gelen çağrı merkezi hizmetleri sağlayıcısıdır. 2010 yılında Bursa’da kurulan şirket, o zamandan beri erişim alanını genişletti ve telekomünikasyon, otomotiv, medya, sağlık ve pazarlama sektörlerindeki şirketler için güvenilir bir ortak haline geldi..

Günümüzün hızlı tempolu dijital dünyasında müşteriler, ilişki kurdukları şirketlerle hızlı ve verimli iletişim bekliyor. İşte burada Görüntülü Çağrı Merkezi hizmeti devreye giriyor. Müşterileriniz ve çalışanlarınız için kesintisiz ve oldukça etkileşimli bir iletişim platformu sağlayarak, güveni besleyen kişiselleştirilmiş bir deneyim sunar.

MF Marketing Inbound Çağrı Merkezi Hizmetleri: Hangi sektörde olursa olsun, müşterilerinizle kesintisiz iletişim her işletmenin belkemiğidir. Inbound Call Center hizmetlerimiz, müşterilerinizin soru ve taleplerinin 7/24 profesyonellik ve uzmanlıkla karşılanmasını sağlar.

MF Marketing Giden Servisler Yoluyla Müşteri Etkileşimini En Üst Düzeye Çıkarma: Giden Çağrı Merkezi Hizmetleri, müşterilere ve potansiyel müşterilere doğrudan bir iletişim hattı sunarak işletmelerin başarısında çok önemli bir rol oynar.

Farklı bir sorunuz mu var?

İletişim bilgilerimizden bizimle iletşime geçerek daha detaylı bilgi alabilirsiniz.